בעיות "דומם כפול" לשיפור משחק היד - עם שליט

funnycards.jpg

בעיה 1

S 432

 H AK

 - D

 C A2

S QJ

H 43

D 43

4 C

S AK

H 2

 52 D

 C 32

S 765

H Q

 D A

 C KQ

חוזה: השליט הוא ספייד, 7 קלפים לסוף

משימה (צפון דרום): זכייה ב- 5 לקיחות

נקודת התחלה: לבחירתכם

פתרון והסבר בעיה 1

- בלקיחה הראשונה  ישוחק ספייד (שליט). המטרה היא "הוצאת השליטים מידי היריבים, גם אם מדובר בהפסד עבורנו. מזרח זוכה. 

- בלקיחה השנייה מזרח משחק הארט

- בלקיחה השלישית ישוחק ספייד פעם נוספת. מזרח זוכה

- שאר הקלפים הם לקיחות

צפון

מזרח            מערב

 

דרום

S A

H AKQ

D 432

- C

S KQ

876 H

D 5

 C Q

S J10

H J109

 - D

 C AK

S 2

   - H

 D AKQ

C 432

חוזה: השליט הארט, 7 קלפים לסוף

משימה (צפון דרום): זכייה בכל הלקיחות

נקודת התחלה: דרום

פתרון והסבר בעיה 2

- לקיחה ראשונה על דרום לשחק ספייד ל- AS בצפון. זאת לצורך מעבר לידו של צפון.

-לקיחה שנייה, שלישית ורביעית יש לשחק AKQH (שליטים) - זאת במטרה "להוציא" ליריבים את השליטים. על ההארטים יושלכו מדרום קלאבים מפסידים.

-לקיחה חמישית, שישית ושביעית הם דאימונדים גבוהים בידו של דרום.

בעיה 2

צפון

מזרח            מערב

 

דרום

בעיה 3

S AKQ

H KQ2

D A32

- C

S 432

H 76

D KQJ

5 C

 65 S

H 85

 1098 D

 C AK

S J10

H A43

4 D

 C 432

חוזה: השליט הוא ספייד, 9 קלפים לסוף

משימה (צפון דרום): זכייה בכל הלקיחות

נקודת התחלה: לבחירתכם

פתרון והסבר בעיה 3

- לקיחה ראשונה יש לשחק AD

-לקיחה שנייה יש לשחק 2D מצפון ולחתוך בדרום. זאת במטרה לחתוך ב"צד הקצר".

- לקיחה שלישית יש לשחק 3H ל- Q\K במטרה להגיע לידו של צפון, לצורך חיתוך נוסף.

- לקיחה רביעית יש לשחק 3D ולחתוך פעם נוספת בדרום.

- לקיחה חמישית יש לשחק 4H ל- K\Q של צפון במטרה להגיע לידו, לצורך משיכת שליטים.

- לקיחה שישית, שביעית ושמינית ישוחקו AKQS במטרה "להוציא" ליריבים את השליטים. מידו של דרום יושלכו 432C

- לקיחה תשיעית ישוחק הארט

צפון

מזרח            מערב

 

דרום

בעיה 4

S A2

 - H

D AK

 C 32

S 98

 - H

 54 D

 C AK

S J10

H AK

 32 D

- C

S K3

 32 H

 D QJ

  - C

חוזה: השליט הוא דיאמונד, 6 קלפים לסוף

משימה (צפון דרום): זכייה בכל הלקיחות

נקודת התחלה: לבחירתכם

פתרון והסבר בעיה 4

- לקיחה ראשונה ושנייה ישוחקו AS ו- KS. זאת במסגרת גביית הלקיחות ה"צדדיות" טרם "חיתוך צולב" (Cross Ruff).

- מכאן עד הסוף לא ישוחק השליט אלא הארט\דיאמונד וחיתוך מהיד השנייה

צפון

מזרח            מערב

 

דרום